티스토리 뷰

728x90

Out with the Old

After a week of painful lunches where all they would do was talk about people that didn't interest me,
I decide to make a clean break for it.
they asked no questions. I told no lies. We just went our separate ways.

 
그들과 고통스러운 점심을 일주일 보내 동안 그들이 이야기하는 사람은 내가 관심이 없었다.

 나는 깨끗하게 헤어지기로 결정했다.

 그들은 나에게 묻지 않았고, 난 거짓말을 하지 않았다. 우리는 각자가 원하는 길로 가기로 했다.

 

October 31

Then he went to his bed and pulled the covers over his head.
Mom took his temperature, brought him some hot tea and assumed the "August's mom" role agian.
"Via's Mom, " who had come out for a little while was put away. I understood though August was in bad shape.

 

그는 침대로 가서 이불을 머리끝까지 덮었다.

엄마가 그의 체온을 재고 따뜻한 차를 가져다주었다.
다시 "August의 엄마" 역할이 되었다.

"Via의 엄마"는 잠깐 나오려다가 가버렸다.
나는 이해한다. August 상태가 좋지 않았다.

 

Trick or Treat

I knew it was the one night a year when he could truly be like every other kid.
No one knew he was different under the mask. To August that must have felt absolutely amazing.

 
그가 일 년에 단 하루 다른 아이들과 같아질 수 있는 날인걸
나도 안다.

마스크 속 그가 다른지 아무도 모른다.
그것이 August에겐 정말 놀라웠음이 틀림없다.

 

"You know that's not true. And don't call yourself a freak."

 

너도 그게 진실이 아닌 거 알잖아.
그리고 너 스스로 괴물이라고 부르지 마.

 

He didn't argue. He got out of bed and slowly started pulling on his Boba Fett costume.
I helpes him adjust the and tighten the belt and by the time heput his helmet on I could tell he was feeling better.

 

그는 더이상 주장하지 않았다.
그는 침대에서 일어나 천천히 보바 펫 의상을 잡아당기기 시작했다.

나는 그가 벨트를 조이려고 할 때 도와주고
그가 헬멧을 쓸 때쯤 기분이 나아진 거 알 수 있었다.

 

Via 너무 착해요 ㅠㅠ Auggie도 착한 줄 알았지만
배려심, 이해심이 넘쳐나네요.

저라면 더 화내고 짜증 낼 텐데 동생에게 항상 양보하네요.
Via도 신경 써주세요. 부모님들!!!