티스토리 뷰

728x90

The Plague

I do admit August's face takes some getting used to.
I've been sitting with him for two weeks now and let's just say he's not the neatest eater in the world.
But other than thay he's pretty nice.

I should also say that I don't really feel sorry for him anymore.
That might have been what made me sit down with him the first time,

but it's not why I keep sitting down with him.
I keep sitting down with him because he is fun.

 

   나도 어거스트의 얼굴이 익숙한 건 아닌 걸 안다.

   그래도 2주 동안 그와 같이 앉고 그와 식사가 세상에서 가장 깔끔한 식사는 아니다.

   하지만 그거 말고는 그는 매우 착하다. 나도 더 이상 그에서 미안함은 없다고 말해야겠다.

   그것이 처음에 그와 앉은 이유일지 몰라도 지금은 그와 계속 같이 앉는 이유 아니다.

   내가 계속 그와 같이 않는 이유는 그가 재미있기 때문이다.

Ther Halloween Party

I was really excied because I got an invitation to Savanna's Halloween party.
Savanna is probably the most popular girl in the school. All the boys like her.
All the girls want to be friends with her.

 

   나는 정말 기대됐다. 이유는 사바나의 핼러윈 파티에 초대되었기 때문이다.

   사바나는 아마도 학교에서 가장 인기가 많은 여자애다.

   모든 남자애들이 그녀를 좋아하고, 모든 여자애들이 그녀와 친구 하고 싶어 한다.

 

November

August was absent the day after Halloween and when he came back,

I could tell something was with him.
He was acting so weird at lunch!

 

   어거스트는 핼로윈 다음날 결석했고 그 후 다시 학교에 왔다.

   나는 그에서 무슨일이 생긴 걸 알 수 있었다. 그가 점심시간에 행동이 이상했다!

 

"I got Anubis the god of the afterlife."
"The one with the dog head?"
"It's actually a jackal head, " I corrected him

 

   " 나는 아누비스, 사후세계의 신 " (죽은 자 들의 신)

   " 그는 개의 머리였지? "

   " 정확히는 자칼의 머리야 " 내가 정확하게 고쳐줬다.

 

"Promise. " he said and we pinky swore.

 

   "약속할께." 그가 말했고, 우리는 맹세했다.

 

 Aubis