티스토리 뷰

728x90

Jack이 드디어 왜 Auggie가 화났는지 왜 Ex-friend가 되어 버렸는지 이유를 알아차렸는데요.

어떻게 풀 것인지 빨리 사이좋으면 좋겠네요.

 

Season's Greetings

"No." And then I told her why I punched Julian.

And I told her that August was my exfriend now.
And I told her about Halloween.

 

   "아니" 나는 왜 줄리안을 때렸는데 그녀에게 말했다. 어거스트와 내가 전 친구였던 것도 이야기했다.

   그리고 핼로윈에 대해서도 그녀에게 이야기했다.

 

Letters, Emails, Facebook, Texts

To 교장선생님 / From 잭
I would rather not make Julian get in trouble

for having said something he should not have said.

  제가 말하는 것으로 줄리안이 곤란하지 않았으면 합니다.

 

To 잭 / From 교장선생님
Although I don't know the details I have an inkling about

what may have sparked the confrontation with Julian

 

   나는 자세한 것을 알지 못하지만 대립에 관해서는 줄리안이 시작했을 것으로 짐작하고 있다.

 

To 교장선생님 / From 줄리안 엄마
To thst end, I wonder if Jack's unexpectedly vionlent behavior might

have been a result of too much pressure being placed on his young shoulders?

I am speaking specifically of the new child wiht special needs

who both Jack and Julian were asked to "befriend".
In retrospect and having now seen the child in question at various school functions

and in the class pictures I think it may have been too much to ask of our children to be able to process all that.

 

   결론을 말하자면 어린아이들에게 너무 큰 짐이 된 것 같다. 내가 정확하게 말하자면 새로운 아이에게 "친구가 돼라"라고 한 것을요.

   돌이켜보면 그 아이를 학교 행사, 수업에서 몇 번 본 적이 있는데 아이들에게 처리를 맡긴 것은 무리한 부탁인 것 같습니다.

 

 

   와!!!! 그 부모에 그 자식이네요. 자식 문제 아니라 겉모습 보고 어거스트를 또 폄하하네요.

 

 

To 줄리안 엄마 / From  교장선생님
We felt that this slight break in protocol was warranted

but in no way prejudicial in one way or another to the application review.

 

   우리가 느끼기에 위반을 했지만 그러나 불리한 오해에 오판이나 편파적이지 않았다.

 

As it turns out Jack Will didn't need to learn ant of these virtues he already had them in abundance.

   잭은 이런 선행을 더 배울 필요 없는 것으로 우린 알고 있다. 그는 이미 풍부하게 가지고 있다.

 

 

   Mr. Tushmen!!!! 제가 다 감사합니다. 네 아들은 부족해로 저는 들립니다.

 

 

To 줄리안 부모님 / From 잭 부모님
Please know we have asked Jack if he felt any undue pressure

about any of this and the answer was a resolute "no."
He enjoys August's company and feels like he has made a good friend.

 

우리가 잭에게 부당한 압박을 주었는지 물어보았고 그는 아니라고 단호하게 대답했습니다.

그는 어거스트와 이미 좋은 친구입니다.